Followers

Friday, October 12, 2012

Mabuhay Philippines

Soon, 21-24 October Insyallah!
My another advance Birthday Present for myself.
Mt.Pinatubo, Philippines trip
(Ini bukan gambar aku tp dapat dr tenet)

Persiapan yang aku buat ialah cari ejen yang buat tour pg Mt.Pinatubo ni. Pilih-pilih lastly aku pilih Sonia Bognot Masestic Pinatubo Tour & Homestay. Mungkin mahal tapi ni yg aku rasa paling murah bagi org yg x pernah sampai d Capas, Tarlac, Philippines.
(Gunung tu t'letak d cni kunun)
*Ambil pengalaman dlu, nti 2nd trip tau sda mcmana. hihi.
Ambil package round trip Clark-Tarlac-Malate,Manila
(Tmasuk jemput d airport)
Transportation, Homestay, Breakfast,Trip pg Mt.Pinatubo - Php 4800/RM350+ per pax
Ertinya 2 hari 1 malam akan kami habiskan d cna.
Balik dari trek tu nanti terus mereka hantar pg Malate, Manila.
Penginapan d Manila pun aku booked melalui internet.
(Agoda.com)
Semua d hujung jari ja. hehehe.
Gaius Pension Inn - Php 2473.96/ RM 182.74 
Murah ja klu patak-patak 4 urg.
O ya ni cost tuk 2 malam without breakfast.
3 hari 2 mlm akan kami habiskan d Manila.
Now sedang m'google tempat-tempat yang menarik d sekitar yg bulih kami pg.
Hope cuaca myebelahi kami minggu2 yang akan datang. Amin.

(To be continue)

Nota kaki:
Leave belum apply lagi..erk..








No comments:

Post a Comment