Followers

Monday, July 11, 2011

Aktiviti petang Jumaat

Dari bjogging terus k aktiviti baru kunun. Aku mula masuk GYM. dan rasanya inilah kali pertama aku menjejakkan kaki. Kampungan btl. Ntah selama ni aku duduk d dunia mana. Masuk gym mcm ksakaian.
 Kasian ooo c Ann. Ngeh3.
Petang Jumaat tu aku, Dyna & Bebet x mau pg jogging. Kami telah spakat tiap Jumaat kami akan k Gym. Mlabur duit sebanyak Rm3/hrs (kena extra Rm2 for body shaking machine - 10minute).
 Lokasi gym yang aku maksudkan d Inanam Taipan.

Semua alat senaman d cna kami cuba. Hehe. Mula2 kan mmg begitu. Kbaruan. Mcm terjun dalam kulam. Abis basah smua baju. Paling manang aku la. Mungkin sbb t'lampau kiut. wkwkw...apa2 pun mmg b'baloi.

*c Dyna b'sungguh2 ooo...hehehe...
*barattt oooo...hahaha..tu ja mampu aku angkat..

Pemandangan hadapan & belakang dari gym =)


Kaki-kaki urg yang bniat besar tuk SLIM...hahahaha...
[ermm...actually yg penting sihat bah]


Naik/turun pun xcise juga ooo..gym ni tletak d tingkat 3..hahaha...

Kesimpulan: ITS WAS A GREAT DAY~

Note:
Oh ya! 05th July tu aku ada TERjumpa "kawan" baru waktu aku OTW balik rumah pas hantar c Cath & Dyna.   Kiut btl..hehehe..x lama lagi aku boleh buka MINI ZOO sda d rumah. 
Fikir2 aku kc nama dia KIEKIE..=)

XOXO





No comments:

Post a Comment