Followers

Monday, July 11, 2011

Weekend

Cerita weekend aku
After balik keja aku jumpa ngan bestpren aku c Christha. Kami pg lunch sama2 cna Gaya Sport. Makan udang masak telur masin. Ngeee~ Sedap!

After mlantak aku balik rumah. Tunggu adik aku. Mau buat cheesecake kunun. Spatutnya kami balik KB petang tu tapi ada sket salah info kami menunggu d KK. Cadang mau makan ketam d rumah cousin aku Sudin baru balik KB. Tau2 yang d tunggu d ada d KB bukan d KK. Mereka juga menunggu kami. Kasian btl. Semua gara2 KETAM. Lucu kalau aku ingat. 
Sebab geram aku makan ketam tu bsungguh2 d tghmlm. Hahaha...gambar pun x sempat mau ambil.
Jangan bawa aku k kedai pancing. Kenapa? sebab aku ni obses kepada p'alatan memancing. Sudahnya aku beli rod & roller baru lagi..haiyaaa....

Pagi tu pcarian port baru tuk mancing bmula setelah umpan d beli d Tamu kota belud.
 Dr Kg.Timbang Dayang kami k Kg.Ambong.
Salah satu kg yg tdapat d cna Tenghilan..=)
Signboard ni mnarik perhatian aku..ekeke...x pernah aku nampak..

Nasib x myebelahi kami sebab pagi tu tuhur besar. X dapatlah mancing. Huhu. 
[syukur x kempunan aku labuhkan pancing jg - dpt 1 ikur anak ikan]
Hahahha!
Untuk mgubati kkecewaan aku pg makan ais krim kgemaran aku.
Bukan alang2 sampai 2 lagi..hahaha...gedoot..:p

Note:
Ada bawa kimira baru tp x ada 1 pun yang menarik perhatian aku. Lgpun skrg musim jerubu. cna cni x nampak jalan. Haiya...
Ada janji yang belum ttunai..kasian c Ai yue. Masing2 sibuk ngan aktiviti sendiri. Next time dia balik baru spend dia makan katam lembut..tapun =)


No comments:

Post a Comment