Followers

Monday, August 8, 2011

Hari-hari aku.KelabuBiru.

Hari-hari aku selepas waktu kerja.
Juging sda, Gym sda. Nah kali ni kami naik Bukit Tun Fuad.
Turn c Dyna pla aku bawa k tempat lepak aku.
Mula2 naik sampai bukit yang pertama. AMPUS. Pindik nafas aku trs. Hahaha. Trasa diri semakin tua.
Petang tu aku bawa kimira naik ngan c Dyna. Cadang mau ambil sunset. Tapi sayang cuaca hari tu x b'apa bagus. So dia ngan PAKSARELA jadi model aku.
[Actually aku smakin babal ambil gambar - using my new kikon aku btl2 budak baru belajar]
Layan ja gambar la..hehe..




Hari pertama kami turun ikut bukit ni. Galap sda. Kin takut. Tapi sampat lagi bah b'posing. Haha.


On 2nd Day aku x bawa c kikon sda. Barat btl bah dia tu. Aku bawa HP lauya aku ja.
Lgpun kali ni naik bukit yang paling tinggi so x boleh bawa beban yang banyak sbb diri aku sdiri pun susah aku mau bawa. hahaha.

Sampat ambil gambar sebagai bukti..hahaha..

kami keliling tu bukit - bulih nampak Country Height..ngeh3..
Taraaaa...sampai juga! 

 Pmandangan d atas..x dapat aku mau gambarkan..cantik sangat!
Time turun..No hal..siap lari lagi. Minta puji klu tsadung - KOTOH.
*C Dyna dgn gaya kpanatan (eksen ja ni..cergas lg dia)
Nunnnnn cna!!...Tadi d atas, skrg kami d bawah sda. Penat btl tapi puas hati. 
Since bulan posa ni aku x dapat lagi naik. Rindu btl. Ada juga pg Tun Fuad tapi jalan2 ja. Mana tahan klu mau lari. Confirm PENGSAN.
After dr cna kami pg mlabur RM1 tuk minta urut slama 3 minit.
TAPI yang paling kin SPOIL..
Last2 tambah perut yng cumil lagi...hahahaa...sabar ja la.

NOTE:
Abis ja bulan posa ni, aktiviti mdaki akan kami teruskan. 
Sabar2 dlu ko arrr Dyna.


With luv...xoxo










No comments:

Post a Comment