Followers

Tuesday, December 20, 2011

3rd Time, Finally!

Genap 1 tahun aku kembali lagi ngan janji aku.
Selagi impian x t'capai selagi tu la aku t'igau-igau. Kesihatan kali ni - alhamdulilah.
This time ikut Timpohon gate juga.

[I bring my lucky charm with me]

Tiada ayat yang dapat mguangkapkan kgembiraan aku!
Walaupun injured tapi senyuman aku ttp t'ukir d bibir. 
I M REALLY HAPPY!
Alhamdulilah. Aku b'jaya mjejakkan kaki d puncak Gunung Kinabalu. A lot of thx to my guide yang sentiasa bsabar ngan org yg keras kepala mcm aku - mau juga naik walaupun ramai yang mbantah mmandangkan kcederaan aku mlambatkan langkah-langkah aku.
Memang x ada siapa yang percaya yang aku akan sampai d puncak.
Tell me I can't & I will show u I can
Memang tiada t'daya, habis semua tenaga tapi yang ada SEMANGAT. Aku bayangkan ada sesuatu yang menanti aku d atas tuk aku capai =)

Sunrise dari atas gunung buat aku tpegun - Subahanallah, Indah sungguh ciptaan-Nya.
Aku b'ada d atas awan!


X sia-sia aku turun naik upis, pg gym, lari d bukit tun fuad. Semua usaha tu mbuahkan hasil.
Tempang pun tempang la yang penting janji aku sda ttunai.
Apa yang pasti aku pasti akan datang mlawat Gunung Kinabalu lagi. Hope kcederaan aku cepat pulih. 
CINTA ku ttinggal d puncak kinabalu.

Moral of the story:
Don't simply GIVE UP. If can't walk, u still can crawling. Hahaha.

In love - xoxo






No comments:

Post a Comment