Followers

Thursday, August 30, 2012

Mine Sunset

I m not a professional photographer. 
Tapi aku suka frame apa yang aku nampak dengan kimira aku. 
[Tab, HTC, AW100, D90, D3000]
Antara yang aku paling suka gambar - SUNSET & SUNRISE
Ini Koleksi gambar-gambar yang aku ada.
Post kali ni aku kongsi sunset dlu. 
Semua menyimpan 1001 kenangan.
Aku simpan dalam lipatan sejarah hidup aku.
Enjoy the pics ^.^v
Sunset @ Kg.Kokol, Menggatal, Sabah - Samsung Tab 
Sunset @ Stesen Keretapi, Tanjung Aru, Kota Kinabalu, Sabah - D90
Sunset @ Jambatan Mangkabong, Tuaran, Sabah - D90
Sunset @ Kg.Kokol, Menggatal, Sabah - D90
Sunset @ Tamalang Silou, Inanam, Sabah - D90
Sunset @ Tanjung Lipat, Likas, Sabah - D3000
Sunset @ Bukit Tun Fuad, Bukit Padang, Sabah - D3000
Sunset @ Kg.Kokol, Menggatal, Sabah - D90
 Sunset @ Kg.Kokol, Menggatal, Sabah - D90
Sunset @ Kg.Tenghilan, Sabah - Samsung Tab 
 Sunset @ Angeles City, Clark, Philippines  - Aw100
 Sunset @ Kg.Timbang  Dayang, Kota Belud, Sabah - D90
 Sunset @ Kg.Kokol, Menggatal, Sabah - D90
Sunset @ Jesselton Point, Kota Kinabalu - HTC Cha-Cha

Actually banyak lagi gambar yg ada dalam pendrive & memory card. Tapi rasanya ini yg t'baik tuk aku share. Untuk pengetahuan, aku x pernah cuci 1 keping pun koleksi gambar-gambar yang aku ambil. 
Pelik tapi benar.
Di post yang seterusnya aku akan share mine sunrise pla.
To be continued....=)

Nota kaki: Aku sebenarnya bosan. Bukan x ada kerja tapi x ada mood mau buat kerja. Ngeee~

No comments:

Post a Comment